واقعیت های پنهان Hidden Reality
واقعیت های پنهان Hidden Reality

این همان کاری است که آنها می خواهند. یعنی فقط سرمان گرم دورو بر خودمان باشد. به چیز دیگری فکر نکنیم. به اینکه آنها دارند زمین را آماده ی ظهور ننگین دجال ( ضد مسیح، شیطان) می کنند که مرکز آن اسرائیل است، فکر نکنیم. کاری کرده اند که مردم بگویند فلسطین به ما چه ربطی دارد و هزار حرف و نقل دیگر. اگر به پرچم اسرائیل توجه کنید دو خط آبی، یکی در پایین و یکی در بالا می بینید. در وسط زمینه سفید نشان، ستاره ی شش پر را می بینیم که شش زاویه و شش ضلع و شش مثلث کوچ دارد که همان (666 عدد شیطان) است. این دو خط نماد رود های نیل و فرات است. و منظور این است که اسرائیل باید به این منطقه به طور کامل دست رسی پیدا کند که به آن ارض موعود  گفته می شود. و زمانی که تمام این منطقه را به چنگ آوردند زمینه ی ظهور اربابشان را آماده کرده اند. آنها می خواهند ما به این موضوع توجهی نکنیم. و همان زندگی گوسفندی خود را داشته باشیم. آنها برای بشر انواع سرگرمی ها را به وجود آورده اند : گرفتاری، کارو مشغله، رسانه ها، خوراکی ها، سکس، تفریحات، کنسرتها، سبکهای موسیقی، مسابقات بزرگ ورزشی و هزاران سر گرمی دیگر و در قالب کارهای رسانه ای کنترل ذهنها را در دست گرفته اند و مدام نشانه های خودشان را به خورد مردم داده اند و کسی متوجه آنها نیست.

تورو خـــــــــدا به این موضوع خوب توجه کنید:  شیطان توسط یاران زمینیش( انسانهای سست) کنترل ذهن تمام افراد بشر را تحت کنترل خود گرفته و دارد به مقاصد شوم خود می رسد. ( اما جای شکرش باقی است که تنها کشور عزیز مان، ایران است که با داشتن مردم حق جو و مبارز و با ایمان و تعداد اندکی از مردمان دیگر کشورهای اسلامی و برخی کشورهای دیگر تا به حال جلوی موفقیت صد در صدشان را گرفته اند. به نظرتان چرا اینقدر کشور مارا تحریم و اذیت می کنند؟؟؟ چرا در سوریه هزینه های هنگفت کرده اند تا مردم را به جان هم بیندازند و این افتضاح بزرگ را به راه بیندازند؟؟؟؟ چرا می خواهند سوریه را نابود کنند؟؟؟؟؟ چرا شیعه و سنی را به جان هم انداخته اند؟؟؟؟؟ چرا طالبان و القاعده را ساختند؟؟؟؟ زیرا این دوکشور به صورت علنی از اسرائیل بیزارند و علنی دشمنی خود را با اسرائیل اعلام کرده اند. برای همین است به وحشت افتاده اند و هر روز یک بامبول جدید سر این دو کشور راه می اندازند. ) اما این کافی نیست اگر تمام مردم کشور ما و جهان به واقعیت پنهان و خطرناکی که کنترل ذهن افراد بشر را در دست گرفته پی ببرند، و همگی باهم متحد شویم  می توانیم هرچه زودتر ریشه ی این سرطان خطرناک را بکنیم و دیگر مانند گوسفند برای آنها نباشیم. خطرناک ترین سلاح برای آنها ایمان خالص به خداوند داشتن است.

شبکه ی فارسی 1 یکی از ابزارهای قدرت مند آنهاست. فراماسونها معتقدند که سکس یکی از بهترین حربه های کنترل ذهن است. در کشورهای غربی و شرقی کشور ما، سکس تبلیغ دارد. در مجله ها در تلویزیون در اینترنت و کسی جلوی آنها را نمی گیرد. مردم غرب به شدت خام این فرقه ی ضاله شده اند و خیلی بد بختند.( هرچند بیداری بینش و آگاهی در آنها نیز در حال شکل گیری است. اما سرعت آن کند است). اما مردم چه به سر ما آمده که اینقدر این شبکه در ایران طرف دار پیدا کرده؟؟؟؟؟؟  تورو به قـــــرآن تورو به خــــــــــدا، تورو به هرچی می پرستید و اعـــــتقاد دارید توجه کنید که بد کلاهی دارد بر سرمان می رود!!!!!!!!! فکر می کنید که تاثیری بر شما ندارد! فیلمهای این شبکه ( فارسی 1) به مرور شمارا معتاد خود می کند و نوع لباسها و حرکاتشان، شما را هیپنوتیزم کرده و وابسته به خود می سازد. و  آرام آرام زندگیتان را نابود می کند جوری که خود خبر نداریم. مهم ترین چیزی که شبکه از شما می گیرد: عبادت خالص خـــــــداوند است. دلهای شما را پر از آلودگی و نگاهای شهوت آلود می کند. به مرور بدنهای لخت زنان این شبکه برایتان عادی می شود و یواش یواش شروع می کند به پرداختن به کارهای سکسی و جدی. دیگر آن موقع کار از کار گذشته. اگر از ابتدای تاسیس این شبکه دقت کرده باشید این کار را کرده و موفق بوده.

تنها راه نجات، خـــــــداوند بزرگ است و آرامـــــــش جستن با یاد و نام او. باید با خداوند آشتی کنیم. تظاهر به دوستی با خدا نکنیم و بعد در خفا کار دگری انجام دهیم.باید درتمام شرایط، حتی از کوچکترین کارها نیز فقط و فقط از خداوند کمک و یاری بخواهیم. واقعا تنها یار و یارو بشر خداوند است. و هرکس به غیر خداوند امید داشته باشد خداوند امیدش را نا امید می کند.

باید در کنار زندگی روزمره ی خودمان به این مسائل (خطر شیطان پرستها، فراماسونری و صهیونیست) که در اطراف ما و خارج از اطراف ما رخ می دهد توجه کنیم و در موردشان مطالعه کنیم و دوستان و آشنایان خود را از آن با خبر و آگاه کنیم. و دست از این زنگی گوسفندی بر داریم و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی علیه السلام آماده کنیم انشاالله.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.